viernes, 21 de enero de 2011

etica i excel·lencia

excel·lencia 2011

excel·lencia 2011

Mas Ovari/OS



el Camí de l'Excel·lència  el coneixement: 





martes, 11 de enero de 2011

Reputació i Qualitat X 2011 una nova decada



Els bancs, han perdut totalment la reputació que tenien especialment en els punts on actuen en els aspectes de atracció, retenció i fidelització dels clients, ja siguin particulars , de comerços i de petites i mitjanes empreses. 

ciaes 

C`s i ases per a la crisis 

cyaes 

C's y ases para la crisis

En busca de la Reputació perduda

els diners publics han resolt i esta previst que resolging el Transit de les Caixes d'estalvis relacionades amb el teritori "periferic" als grans bancs, en el cas de Catallunya el Sabadell i en la resta de ESPANYA al Santander i al BBVA
Els empleats, els directors  i empleats de la Xarxa de'oficines han perdut el sentiment de pertenyer a un sector solvent  
Els Directius bancaris han perdut també, l'orgull que representava tenir una ocupació reconeguda dins la societat, 
L'entorn  familiar, amics i veins de empleats, subcontractats i proveidors han perdut la confiança, seguretat i credibilitat que els donava estar enla orbita de una entitat financera 

sábado, 1 de enero de 2011